Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 15, 2011

Βιογραφικό

Λίγα λόγια για μένα...


Γεννήθηκα στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης. Το 2010 πέρασα στο τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, ακολούθησα τον τομέα Νεοελληνικών και Βυζαντινών Σπουδών και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στα τέσσερα χρόνια με βαθμό 7.77. Το 2014, πήρα υποτροφία από το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Harvard και συμμετείχα στο θερινό πρόγραμμα πρακτικής άσκησης, το οποίο ολοκληρώθηκε με ταξίδι στις ΗΠΑ. Το 2015 πέρασα, κατόπιν εξετάσεων, στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Πολιτική Ιστορία και Στρατηγικές Σπουδές" του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσα τη διπλωματική μου με τίτλο: "Ρομαντικός μιλιταρισμός: από τις απαρχές ως τον σημερινό κόσμο" το 2017, αποφοιτώντας με γενικό βαθμό 8.33. Κατά το διάστημα 2012-2014 εργαζόμουν εθελοντικά στο κοινωνικό φροντιστήριο του δήμου Κομοτηνής και μέχρι σήμερα παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα στη Θεσσαλονίκη και στην ευρύτερη περιοχή. Παράλληλα, αναλαμβάνω την επιμέλεια κειμένων, όπως και μεταφράσεις από και προς την αγγλική γλώσσα. Πέρα από τα αγγλικά, μιλάω πολύ καλά τα ισπανικά και γνωρίζω τα στοιχειώδη στα γερμανικά. Τέλος, συμμετείχα στη λεξικογραφική ομάδα του Dial-G (Diachronic Interactive Lexicon of Greek), στην ερευνητική ομάδα προφορικής ιστορίας του ΙΑΠΕ (Ιστορικό Αρχείο Προσφυγικού Ελληνισμού) και σε πλήθος ημερίδων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο στα φοιτητικά μου χρόνια (2011) από αγάπη για το αντικείμενό μου και φροντίζω να το ενημερώνω συχνά με προσωπικά μου άρθρα. 

Τρόπος επικοινωνίας:
e-mail: philologikitheorisi@yahoo.gr




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Η φωτογραφία μου
Θεσσαλονίκη
Είμαι φιλόλογος -πρόσφατα ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στην Πολιτική Ιστορία (ΑΠΘ). Στα ενδιαφέροντα μου ανήκει η μελέτη της γλώσσας, η θεωρία της λογοτεχνίας και η παγκόσμια ιστορία. Προσπαθώ να μεταδώσω το πάθος μου για τη φιλολογία και την ελληνική γλώσσα στους μαθητές, Έλληνες και ξένους, ενώ παράλληλα ασχολούμαι με την έρευνα, αναλαμβάνω μεταφράσεις, όπως και την επιμέλεια βιβλίων. Mπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω της παρακάτω φόρμας, τοποθετώντας τα στοιχεία σας. Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.

Φόρμα επικοινωνίας:

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *